Terug naar home

Proud memories of...

Ad Geerts (Directeur Porsche Centrum Zuid) en Henk Verhoeven (Oprichter HV Productions/Pink Orange)

‘Op een berg met een glas wijn uitkijken op de Mille Miglia. Magisch.’
Ad: ‘Een Porsche klant koopt niet zozeer een auto, maar een beleving. Wij vinden het belangrijk mooie ervaringen voor onze klanten te faciliteren. Hiervoor bedenken wij vele events per jaar, waarbij genieten voorop staat. Voor deze Italiaanse reis vonden we in Henk en zijn team uitstekende partners.’ Henk: ‘De Mille Miglia is een droombestemming voor autoliefhebbers. In een Fiat 500 volgen onze gasten deze legendarische klassieke race door adembenemende Italiaanse landschappen. Ad: ‘We stoppen op iconische plekken voor een hapje en drankje en genieten van fenomenaal uitzicht op de passerende equipes.

Fiat 500 breekt het ijs
De ervaring begint al op het vliegveld. Ad: ‘Direct na de landing start de beleving en het plezier. Na een ontvangst met Italiaanse hapjes en drankjes staan er voor de deelnemers Fiat 500’s klaar, een passende en hilarische manier om je tijdens deze Italiaanse reis in te vervoeren!’ Henk: ‘De Fiat 500’s zorgen direct voor een teamgevoel, waardoor vanaf moment één de goede sfeer en het plezier gegarandeerd zijn.’
Ad: ‘Ongekend wat we ervaren op zo’n reis. Een weergaloze start en unieke bergetappes. Ook stonden uitstekende restaurants – waar je normaal aan voorbij gereden zou zijn – en een gewaagd bezoek met Porsche fanaten aan de Ferrari fabriek op het programma – maar het paste allemaal perfect. En dan die pauzemomenten op berghellingen om te proosten op de voorbijrijders… Deze trip heeft de verwachtingen van ons en onze gasten overtroffen.’

Kritische gasten
‘Ik vind het mooi hoe Henk en Iris leiderschap en het nemen van het voortouw combineren met een informele houding. Ze zijn tijdens deze trip echt onderdeel van de groep, staan niet aan de zijlijn en genieten zelf ook van de reis.’ Henk: ‘Het is fijn om blind vertrouwen te krijgen. Wij durven kritisch te zijn en aan te voelen wat de groep nodig heeft. Wij willen dat Ad zich ook een gast voelt en zich richt op dat wat voor hem belangrijk is: klantenbinding.‘ Ad sluit af: ’Dat is zeker gelukt. Zelfs de meest kritische gasten vonden het fenomenaal.’